Pengumuman

Blog ini sudah berpindah ke alamat baru

www.nohomar.com .

 Blog ini masih akan mendapat update dan pautan posting terkini dari Blog baru.

Terima Kasih kepada semua pengunjung Blog Hati Malaya.

Saturday, October 11, 2008

SILATURRAHIM SESAMA KITA...

Semalam saya berkesempatan menghadiri Jamuan Hari Raya Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi bertempat di lobi kementerian...Sempatlah saya dan isteri melawat ke gerai-gerai yang disediakan sambil beramah mesra dengan tetamu yang hadir.Tahniah kepada urusetia yang bertungkus lumus menjayakan program ini dan terima kasih kepada seluruh warga MECD, agensi-agensi di bawah MECD dan juga semua tetamu yang telah menghadirkan diri bagi memeriahkan majlis ini. Selamat Hari Raya Aidilfitri.



5 comments:

Azuan wan said...

akm...dato

Saya sebagai salah seorang rakyat malaysia yang terasa keperitan akibat kenaikan tambang bas.Kerana saya sering berulang alik dari kl ke p.pinang...

Dalam bajet yg dikata kan mesra rakyat hari tu kerajaan banyak mengumumkan subsidi untuk pengangkutan awam terutama untuk bas ekpress,tetapi kerajaan juga membenarkan surcaj 30% dikenakan dan diteruskan surcaj tersebut biarpun melepasi musim perayaan..

Dahulu masa kerajaan menaikan harga bahan api yang mula-mula dinaikan kerajaan berjanji untuk memperbaiki pengangkutan awam hasil daripada pengurangan subsidi tersebut..
tetapi sehingga hari ini kita lihat janji itu hanya tipu muslihat sahaja...helah politik sahaja...
hanya menguntungkan pemilik syarikat pemegang-pemegang permit bas sahaja...
Saya harap kerajaan amat ikhlas dalam memperjuangkan nasib rakyat yg berpendapatan rendah seperti kami yg senantiasa menyahut seruan kerajaan menggunakan perkhidmatan awam..bukan nya jadi penipu rakyat..

Anonymous said...

Dear YB,

Wishing you a happy and blessed break during Hari Raya.

If we have a program that is going to benefit all the entrepreneurs in Malaysia, who should i approach for this matter?

Thank you.

Regards,
Nicholas Yeap

Anonymous said...

buat jamuan tak jemput usahawan2 ke atau yg berkenaan sahaja!!!yg byk dok support program mecd n mara tak kena ajak pun??? bukan lah lapar sangat nak makan, terlebih lemang nanti kena heart attack pulak, byk rendang tok nek semua pun payah jugak, high cholesterol, sekadar untuk jumpa kwn2 semua serentak tak payah ke segambut, selayang bangi damansara jauh2 destinasi, usahawan tak da masa nak buang2 because time means money n time means life, means death. lain la pegawai2 dan pengarah2 mecd, time means cukup time tekan atm ada gaji!!!!!!kerja ke tak kerja ke 25hb masuk gaji entah halal gaji ke berkat ke????

ibnu marzuki al firdaus said...

alamak, miss lah!

ibnu marzuki al firdaus said...

lg pun clash dgn mat taib punya

http://www.youtube.com/watch?v=f0IkS3Chd-Q

tlnglah umumkan kat web mecd next time!